حضور قاریان خوزستانی در طرح «عشرةالفجر القرآنیه»
کد خبر: 4188780
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

حضور قاریان خوزستانی در طرح «عشرةالفجر القرآنیه»

قاریان خوزستانی در طرح قرآنی «عشرةالفجر القرآنیه» به‌مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در کشور عراق حضور خواهند داشت.

حضور قاریان خوزستانی در طرح «عشرةالفجر القرآنیه»

مهدی سیاحی، قاری قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به حضور قاریان خوزستانی در طرح قرآنی «عشرةالفجر القرآنیه» در کشور عراق به‌مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: قاریان جمهوری اسلامی ایران به‌مدت ۱۰ روز و شب به‌مناسبت شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با عنوان طرح  «عشرة‌الفجر القرآنیه» در ۱۰ استان کشور عراق به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی افزود: در هر استان یک قاری از جمهوری اسلامی ایران به تلاوت می‌پردازد که از استان خوزستان سیدکریم موسوی در استان میسان و اینجانب در استان دیالی به‌عنوان قاری و شجاع زویدات به‌عنوان ناظر فنی به عراق اعزام خواهیم شد.

سیاحی گفت: در سال‌های گذشته شرایط اعزام به کشور لبنان، سوریه و عراق برایم فراهم شده بود، اما به‌دلیل مشغله زیاد کاری توفیق تلاوت در این کشورها را نداشتم و این‌بار اولین تجربه تلاوت خارج از کشور برای من فراهم شده و ان‌شاءالله که بتوانم رسالت الهی در رساندن کلام وحی الهی به مشتاقان آن را به نحو احسن  انجام دهم.

این قاری قرآن کریم بیان کرد: با توجه به رزومه و سطح تلاوت‌های حال حاضر قاریان بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و ارزیابی صورت گرفته، انتخاب قاریان اعزامی توسط شورای عالی قرآن کریم انجام شد.

انتهای پیام
captcha