آزادی 10 زندانی لرستانی همزمان با شب یلدا
کد خبر: 4188984
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

آزادی 10 زندانی لرستانی همزمان با شب یلدا

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: به مناسبت شب یلدا ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد لرستان با مجموع بدهی بالغ بر 6 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد شدند.

توکل شاکرمی، مدیر ستاد دیه لرستانتوکل شاکرمی، مدیر ستاد دیه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در قالب جشن گلریزان و کمک‌های مؤمنانه از سوی ستاد دیه استان اظهار کرد: در حال حاضر 168 زندانی واجد شرایط ستاد دیه در زندان‌های لرستان وجود دارد که 158 نفر از آنان مرد و 10 نفر نیز زن هستند.

وی گفت: ۸۹ نفر از زندانیان مذکور محکوم مالی، ۱۸ نفر محکوم مهریه، هفت نفر محکوم دیه و چهار نفر از آنان نیز محکوم نفقه هستند، کل بدهی این زندانیان یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است که بیشترین بدهی از این مجموع مربوط به محکومان مالی است.

شاکرمی با اشاره به اینکه به مناسبت شب یلدا ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد لرستان آزاد شدند، خاطرنشان کرد: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر ستاد دیه لرستان با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون از این بدهی با پرداخت تسهیلات و مابقی بدهی از طریق کمک بلاعوض و بخشی نیز به صورت اعسار و گذشت شکات فراهم شد، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان توسط ستاد دیه آزاد شده‌اند.

انتهای پیام
captcha