توزیع بیش از ۴ هزار بسته نذری فاطمی در بقاع متبرکه چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4189062
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

توزیع بیش از ۴ هزار بسته نذری فاطمی در بقاع متبرکه چهارمحال‌وبختیاری

برنامه‌های طرح ملی سوگواره «یاس نبوی»، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزادگان و بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

توزیع نذری فاطمی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح سوگواره «یاس نبوی» همزمان با سراسر کشور، از 23 تا 27 آذرماه در بقاع متبرکه شاخص چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: 18 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم جهت ترویج سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، پاسخگویی به مسائل شرعی و اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و همچنین مدارس متوسطه اول و دوم استان به اجرای برنامه پرداختند.

امیری ضمن اشاره به اجرای طرح «اطعام فاطمی» در بقاع متبرکه، گفت: بیش از چهار هزار پُرس نذری فاطمی از محل مشارکت خیران و نیات مرتبط در بقاع متبرکه و امامزادگان استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع)، قرائت بخشی از خطبه فدکیه و حدیث شریف کساء و زیارتنامه حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بود.

امیری به حضور شهدای گمنام در استان اشاره کرد و افزود: در برخی از بقاع متبرکه، مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره(س) همراه با حضور این شهدای گلگون کفن برگزار شد.

وی در پایان گفت: ویژه‌برنامه تشییع شهدای گمنام و اجتماع هیئت‌های مذهبی مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های طرح سوگواره یاس نبوی بود که در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد با حضور پرشور عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد.

انتهای پیام
captcha