تعطیلی دانشگاه‌ها و غیرحضوری شدن مدارس شیفت عصر در مشهد
کد خبر: 4190035
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

تعطیلی دانشگاه‌ها و غیرحضوری شدن مدارس شیفت عصر در مشهد

همه فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی امروز، ۵ دی‌ماه تعطیل است و همچنین مدارس در مشهد مقدس، نواحی هفت‌گانه و مناطق تبادکان، رضویه، احمدآباد، در همه مقاطع در شیفت عصر به‌صورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

مدرسهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان در جلسه‌ای که با ریاست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری و دبیری اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره‌کل هواشناسی استان، امروز همه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت‌گانه، تبادکان، رضویه، احمدآباد، در همه مقاطع در شیفت عصر به‌صورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی نیز در شیفت عصر تعطیل هستند، البته برگزاری امتحانات نهایی و هماهنگ کار دانش در زمان و مکان تعیین شده به قوت خود باقی است، همچنین همه فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان تعطیل شد.

بر این اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی نباید به صورت حضوری فعالیتی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha