ارسال ٣۵٨ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4190475
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

ارسال ٣۵٨ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی با اشاره به استقبال چشم‌گیر اصحاب رسانه از جشنواره رسانه‌ای کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی، گفت: ٣۵٨ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان رسیده معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقیاست.

حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ششم دیماه، در نشست نهایی و جمع بندی اقدامات کمیته ارتباطات و رسانه کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان، با اشاره به استقبال چشم‌گیر اصحاب رسانه از جشنواره رسانه‌ای کنگره شهدا، گفت: ٣۵٨ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان رسیده است. 

وی با بیان اینکه جشنواره به ایستگاه داوری آثار رسیده، اظهار کرد: بیشترین آثار رسیده به جشنواره به ترتیب در قالب‌های گزارش، یادداشت و سرمقاله، تیتر و مصاحبه هستند که پس از داوری توسط داوران برجسته کشوری، آثار برتر قالب‌های هفت گانه جشنواره مشخص و صاحبان آثار در آئین اختتامیه جشنواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گلی، همچنین گفت: برگزاری دومین کنگره ملی شهدای آذربایجان‌شرقی پس از حدود سه دهه از برگزاری نخستین کنگره شهدای آذربایجان اقدامی ارزشمند، قابل تحسین و دشوار است که با اهتمام ویژه فرمانده سپاه عاشورا و حمایت‌های استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و تلاش همه دست اندرکاران به سرانجام رسید.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه‌ای کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی با بیان اینکه آثار نزدیک به ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه به این جشنواره اثر فرستاده شده، افزود: تلاش می‌کنیم آئین اختتامیه جشنواره اواخر دی یا اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

گلی همچنین با اشاره به کارکرد خوب اصحاب رسانه در قبال کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، گفت: کارگروه رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کنگره و بیشتر اصحاب رسانه استان از جمله فعال ترین قشرهای مرتبط و فعال با کنگره بودند و ما قدردان زحمات همه این عزیزان هستیم که در کنار استقبال چشمگیر از جشنواره، اخبار مختلف کنگره را نیز در ماه‌های گذشته به خوبی پوشش دادند چون انتظار داشتیم زحمات اصحاب رسانه بیشتر دیده شود.

وی جشنواره رسانه‌ای را از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط کنگره دانست که نقش قابل توجهی در معرفی و تبیین اهداف کنگره در فضای رسانه و مجازی استانی و ملی داشته است.

انتهای پیام
captcha