مراسم حماسه روز بصیرت در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4190534
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

مراسم حماسه روز بصیرت در ملایر برگزار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: مراسم حماسه 9 دی با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان امام خمینی(ره) و سپس در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

حماسه 9 دیحسین فارسی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به نهم دی ماه روز ملی بصیرت، و روز جهانی مقاومت، اظهار کرد: بصیرت و عمل به هنگام، میراث ماندگار سردار دل‌ها شهید حاج قاسمی سلیمانی است و ما باید در این مکتب حرکت و برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های کشور و خود از بصیرت و عمل به هنگام استفاده کنیم.

وی نهم دی ماه را یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای بزرگداشت مراسم‌های هفته بصیرت و ایام شهادت سردار دل‌ها برای هر دو مناسبت بزرگ باید همه مدارس، مساجد و مراکز دارای جمعیت هدف برنامه‌های پرمحتوا داشته باشند.

معاون فرماندار ملایر آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات اسوه بصیرت شهید قاسم سلیمانی را از مهم‌ترین محورهای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت دانست و گفت: مراسم گرامیداشت روز بصیرت در روز شنبه ۹  دی در ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان امام خمینی(ره) و پس از آن مراسمی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

فارسی ابراز کرد: مراسم ویژه شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز در روز دوشنبه ۱۱ دی مسجد جامع ملایر هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha