حضور حداکثری مردم در انتخابات تهدیدات دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 4190919
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

حضور حداکثری مردم در انتخابات تهدیدات دشمن را خنثی می‌کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و تحرکات منفی برخی در فضای مجازی برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام و خنثی کننده تهدیدات است.

حجت الاسلام مشهوری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی ارتش در شمال‌غرب، حجت‌الاسلام رسول مشهوری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، نهم دی‌ماه، در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش تبریز اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان همواره به‌دنبال آسیب و ایجاد فتنه برای نابودی نظام اسلامی بودند که به لطف خداوند متعال و با حضور مردم در صحنه‌های مختلف توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: مردم در همه ادوار با تشخیص نقشه‌های دشمنان توانسته‌اند به خوبی از نظام و ایران اسلامی دفاع کنند.

مشهوری اظهار کرد: مردم بصیر، آگاه و حزب‌اللهی ایران اسلامی در اتفاقات سال ۸۸ تحمل اهانت به ارزش‌های الهی، اسلامی و ایرانی را نداشتند و با راه انداختن یک حرکت عظیم خودجوش پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی دادند و حمایت قاطع خود را از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان اعلام نمودند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و تحرکات منفی برخی در فضای مجازی برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام و خنثی‌کننده تهدیدات است و این موجب تضمین امنیت کشور و نشانه اقتدار ملی ما خواهد بود.

انتهای پیام
captcha