اقدامات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی از شاخصه‌های مهم در پیشرفت علمی کشور است
کد خبر: 4190944
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
استاندار سمنان

اقدامات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی از شاخصه‌های مهم در پیشرفت علمی کشور است

استاندار سمنان گفت: اگر بخواهیم مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مهم در توسعه و پیشرفت علمی و اجرای فرامین رهبری را برشمریم و الگوی مناسبی از آن معرفی کنیم، قطعاً باید از زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی نام ببریم.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار به مناسبت هجدمین سالگرد دکتر سعید کاظمی آشتیانی دانشمند فقید و بنیانگذار و مؤسس پژوهشگاه رویان و سلول‌های بنیادی در ایران با اشاره به توجه و عنایت‌های همیشگی مقام معظم رهبری به نخبگان علمی و دانشگاهی، گفت: اعتماد و پشتیبانی‌های ایشان از زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، به جهت فعالیت جهادی و دانش‌زیاد این دانشمند فقید است.

وی ادامه داد: این دانشمند فقید، نمونه بارزی از اعتماد نظام و رهبری به نخبگان کشور است که این به جهت فعالیت جهادی و دانش‌زیاد کاظمی آشتیانی بود که در این راستا کمتر نهاد و دستگاهی در کشور مانند جهاد دانشگاهی  است که تا این حد مورد توجه رهبری معظم انقلاب باشد.

هاشمی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به تعبیر رهبری معظم انقلاب یکی از مهمترین رویش‌های انقلاب و مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خدمات و فعالیت‌های جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی، تراز علمی کشور را در دنیا افزایش داد و به همین جهت همیشه مورد عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری بوده و است.

به گفته وی؛ بی‌شک بالاترین و مطمئن‌ترین سرمایه جهاددانشگاهی، اعتماد و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب نسبت به این مجموعه است و رویکرد این نهاد در سطح ملی و استان در جهت فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مهم و تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت علمی و اجرای فرامین رهبری را برشمریم، و الگوی مناسبی از آن معرفی کنیم، قطعاً باید از زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی نام ببریم یادآور شد: این الگوی موفق را به جوانان و نخبگان و همچنین در سطح مدیران کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha