دیدار جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن‌پور»
کد خبر: 4191385
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن‌پور»

به مناسبت هفته گرامیداشت «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده معظم شهید « حسین حسن پور» دیدار کردند.

دیدار جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با خانواده شهید «حسین حسن‌پور»به گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، به مناسبت هفته گرامیداشت «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» و به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان، 12 دی ماه با خانواده معظم شهید « حسین حسن پور» دیدار کردند.

در این دیدار حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی اردبیل ضمن گرامیداشت هفته گرامیداشت «زن و مقام مادر» و هفته گرامیداشت «مقاومت» یاد و نام شهدای گرانقدر ایران اسلامی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

رسولی با بیان اینکه قدردانی از زحمات و فداکاری خانواده شهیدان جزو وظایف شرعی، ملی است تصریح کرد: شهدا زنده هستند و نیازی به گلباران و و عطرافشانی ندارند بلکه ما باید دلهایمان را شستشو دهیم و برای ادامه راه شهیدان تلاش نماییم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، بهره‌مندی از معنویت خانواده شهدا را اهداف دیگر از برگزاری این دیدار‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ما همچنان نیازمند جهاد در راه شهدا هستیم.

وی به شیطنت‌های دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز شیطنت‌های داخلی بسیار خطرناک‌تر از شیطنت‌های دشمنان خارجی است.

در این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل نیز، ضمن گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، این مناسبت را بهانه‌ای برای تجدید عهد و پیمان دوباره با شهدا و خانواده معظم آن‌ها خواند گفت: مردم کشور باید قدردان از جان گذشتگی و فداکاری این ایثارگران باشند. نوری پایبندی به ارزش‌های انقلاب و حفاظت از درخت تنومند انقلاب را وظیفه همگانی دانست و افزود: منافقین از اوایل انقلاب در صدد براندازی این انقلاب هستند و همواره تلاش کرده اند آن را تضعیف نمایند.

گفتنی است؛ شهید حسین حسن پور، در سال ۱۳۶۲ در سن ۱۵ سالگی و در عملیات والفجر ۴ در منطقه مریوان به درجه شهادت نائل شده است.

همچنین جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل قبل از دیدار با خانواده معظم شهید «حسن پور» مزار این شهید والا مقام را عطرافشانی و گلباران کردند.

انتهای پیام
captcha