ملت ایران برای دفاع از شعائر دینی آماده هستند
کد خبر: 4191527
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

ملت ایران برای دفاع از شعائر دینی آماده هستند

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نور کشور گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی برای اینکه از شعائر دینی دفاع کنند همواره از آمادگی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی، مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی، مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نور، امروز 12 دی در همایشی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در ماکو  برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی برای اینکه از آرمان‌ها و شعائر دینی دفاع کنند همواره پیشتاز هستند و الگوی آملت ایران و کشورهای محور مقاومت به معنای واقعی سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه ملت ما برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها همواره آمادگی دارند، که همین موضوع ثابت می‌کند تا چه اندازه از بینش عمیق، بصیرت و آگاهی برخوردار هستند، ادامه داد: در فتنه 88 وقتی به شعائراسلام و حماسه عاشورا اهانت شد صبر مردم به پایان رسید.

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: در 9 دی میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند تا از انقلاب و نظام اسلامی با تمام توان دفاع کنند، در این موقعیت برخی سکوت کردند، برخی خیانت پیشه کردند، عده‌ای دیگر در کنار نشستند و ترسیدند واکنش نشان دهند برای همین ریزش‌ها و رویش‌هایی رخ داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب آن حکیم فرزانه تا جایی که لازم بود با ابرقدرت‌های عالم برخورد مقتدرانه و کوبنده دارند؛ ولی با مردم پدرانه و دلسوزانه رفتار می‌کنند، اضافه کرد: بنابراین ما نیز باید روش و سیره ایشان را در پیش بگیریم.

انتهای پیام
captcha