سردار سلیمانی دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) بود
کد خبر: 4191801
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

سردار سلیمانی دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه دانش‌آموخته مکتب امام حسین(ع) بود و شهدای کربلا را برای خودشان الگو می‌دانستند.

سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 13 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در بوکان برگزار شد، گفت: با نگاهی گذرا به زندگی سردار سلیمانی می‌توانیم به ابعاد شخصیتی این بزرگ‌مرد پی ببریم.

وی ادامه داد: این مرد بزرگ و وارسته تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و دانش آموخته مکتب امام حسین(ع) بود، بدون‌تریدد بسیاری از مردم بعد شخصیتی سردار در حوزه نظامی را بیش از سایر ابعاد وجودی ایشان می‌شناسند، در حالی که این چهره بی‌بدیل عصر معاصر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در همه زمینه‌ها بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در عرصه نظامی قدرت فرماندهی بی‌نظیر داشت و به معنای واقعی کلمه فرد باتدبیری بود، اضافه کرد: همین مهم ایشان را نه‌تنها در ایران بلکه در جهان و کشورهای محور مقاومت پرآوازه کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به خصوصیات مختلف این سردار سلحشور از جمله امت‌سازی، قدرت‌ بسیج‌کنندگی، اقدام پیش‌دستانه، قدرت تفکر و تعقل اشاره کرد و گفت: همین خصوصیات بارز ایشان را به یک چهره تاثیرگذار و بی‌مانند در میان امت اسلام تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه دشمنان امت اسلامی برنامه‌‌های مختلفی را برای ایجاد شکاف در جهان اسلام و بدنام کردن دین مبین اسلام چیده‌اند، گفت: برای رسیدن به این اهداف شوم خود به سازماندهی گروه‌های مختلف و تکفیری در خاورمیانه روی آورده‌اند.

رجبی به فعالیت اتاق‌های فکر دشمنان برای پی‌ریزی نقشه‌های‌ مختلف با هدف تحقق خاورمیانه آمریکایی اشاره کرد و گفت: در این راستا گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند تا دین را علیه امت اسلامی به کار ببندند.

وی با بیان اینکه گروه‌‌های تکفیری که در ظاهر جزئی از اسلام بودند ولی در واقع توسط ایادی استکبار جهانی ساخته شده‌ بودند، گفت: تنها در طول چندین سال هزاران انسان بی‌گناه را در خاورمیانه به خاک و خون کشیدند تا بتوانند به نام دین چهره‌ای زشت و نکوهیده از اسلام را به جهانیان ارائه دهند.

رجبی گفت: در زمانی که دشمنان در حال نقشه کشیدن بودند تا چهره اسلام را بدنام کنند، سردار سلیمانی با آن قدرت منحصر به فرد برای بسیج کردن مردم وارد میدان شدند و امت اسلامی را از عراق و لبنان گرفته تا آذربایجان و افغانستان، پاکستان تا کشورهای مسلمان آفریقایی  مردم را بسیج کرد تا بتواند امت اسلامی را از لوث وجود این گروه‌‌ها نجات دهد

انتهای پیام
captcha