نفوذ تفکر حاج قاسم فراتر از مرزها است
کد خبر: 4191807
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

نفوذ تفکر حاج قاسم فراتر از مرزها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نفوذ تفکر و مکتب حاج قاسم فراتر از مرزهای ایران حتی کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز 13 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در تکاب برگزار شد، گفت: تفکر، مکتب و سیره زندگی سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه از مرزهای ایران حتی کشورهای اسلامی فراتر رفته است.

وی با بیان این که باید به خاطر وجود چنین سردار و سردارانی در میهن اسلامی بر خود ببالیم و سعی کنیم آنها را بیشتر بشناسیم، ادامه داد: سران کشورهای غربی برای اینکه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند طرح‌ و برنامه‌های مختلفی را ریخته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: اما حضور و نفوذ حاج قاسم باعث شده است، همه این توطئه‌‌ها در نطفه خنثی شود و گفتمان غربی نتواند در کشورهای اسلامی برای خود جا باز کند.

حجت‌الاسلامی امامی به کمرنگ شدن گفتمان غربی در منطقه به واسطه فعالیت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: گفتمان غرب همانی است که خداوند متعال را در همه امور حذف می‌کند و انسان را جایگزین خدا کرده و ساحران و جادوگران را جایگزین پیامبران الهی می‌کند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه انقلاب اسلامی ایران خوشبختانه توانسته است به واسطه ایمان و روحیه ولایتمداری مردم همچنین همت مسئولان دکترین نظامی و استراتژی قدرتمند آمریکا را شکست دهد، گفت: همه این‌ها را از برکت تفکر حاج قاسم و حاج قاسم‌ها داریم.

حجت‌الاسلام امامی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم و قدرت نفوذی آن شهید والامقام در منطقه باعث شد مقاومت در یمن، سوریه و لبنان، غزه، فلسطین و عراق ید واحد شده  و امت واحدی علیه کفر، شرک و صهیونیست‌ها در کشورهای محور مقاومت شکل پیدا کند.

انتهای پیام
captcha