مغناطیس حاج قاسم باعث جذب جوان‌ها شد
کد خبر: 4191834
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مغناطیس حاج قاسم باعث جذب جوان‌ها شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: این مغناطیس حاج قاسم بود که جوان ها را جذب کرد تا در مقابل دشمن قرار بگیرند.

جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز چهارشنبه 13 دیماه در اجتماع بزرگ رهروان حاج قاسم و پیروان حضرت فاطمه (س) در مصلی شهر ایلام اظهار کرد: در نزد این شهید مقاومت، کلمات کم می‌آورد، او بزرگ بود و دارای صفات اخلاقی بی‌شماری بود که باعث شد تا مردم او را دوست بدارند و همچنین مجری شکست‌های راهبردی امریکا در منطقه بود.

وی افزود: حضور مسئولان در کنار مردم و همراه بودن با مردم صحنه‌های زیبایی را از خدمت‌رسانی به مردم خلق می‌کند که باعث می‌شود تفکر حاج قاسم در میان مردم پیاده‌سازی شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: نیمه دی ماه ۹۸ یک صورت زیبا در میان شهدای انقلاب اسلامی طلوع کرد و در مرکزیت این کهکشان قرار گرفت.

شاکرمی گفت: حادثه ۱۳ و ۱۴ و حتی ۱۷ دی‌ماه در کرمان که همه مردم گریستند، بار دیگر تاریخ رحلت امام را زنده کرد و این مرد بزرگ بر دستان مردم تشییع شد و مردم نشان دادند که پیوند عمیق با ولایت دارند. 

وی مطرح کرد: اگر در منطقه حرفی برای گفتن داریم و در دوردست‌ها حضور داریم به خاطر شهید سلیمانی بود، همچنین او همواره در جهاد در راه خدا و کمک به مردم بود و در این راه حتی از جانش دریغ نکرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) مطرح کرد: دشمنان فکر کردند که حاج قاسم را از ما گرفتند، اما امروز نه تنها در ایران بلکه در مناطق مختلف دنیا انسان‌های بی‌شماری پیرو مکتب حاج قاسم هستند.

سردار شاکرمی تأکید کرد: این مغناطیس حاج قاسم بود که جوان‌ها را جذب کرد تا در مقابل دشمن قرار بگیرند و او تحت تأثیر مکتب فاطمی توانست به کسی تبدیل شود که در قلب مردم جای گیرد.

انتهای پیام
captcha