بیانیه مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در کرمان
کد خبر: 4191943
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

بیانیه مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در کرمان

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در پی وقوع حادثه تروریستی در شهر کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هم‌وطنان عزیز گردید، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در کرمانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، ۱۳ دی ماه در پی وقوع حادثه تروریستی در شهر کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هم‌وطنان عزیز گردید، بیانیه‌ای صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر شهادت جمعی از هموطنان ما در شهر کرمان موجب تألم خاطر در ایام حزن و اندوه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گردید.

مردم ایران در این چند دهه همواره قربانی سیاست‌های ضدانسانی کشور‌های حامی تروریسم به روش‌های گوناگون بوده‌اند. کشور‌هایی که با پرورش تروریست‌ها و تقدیم انواع کمک‌ها و پشتیبانی‌ها، نقش اصلی در جنایات گروهک‌های تروریستی علیه شهروندان بیگناه ما را داشته و دارند.

روز ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جهانی مقاومت، نام گرفت تا همگان بدانند راه و منش این سردار بزرگ در خون میلیون‌ها آزادی‌خواه جهان جاری است و مجاهدت در جبهه‌های مبارزه با استکبار همچنان تا پیوستن به قیام مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

مدیرکل، کارکنان و فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تسلیت شهادت هموطنان عزیز و زائرین گرامی در شهر کرمان برای خانواده‌های این عزیزان صبر جزیل و برای مصدومان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه الهی مسئلت دارد.

قاسم جعفرزاده
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل
۲۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵،
۱۳ دی ماه ۱۴۰۲»

انتهای پیام
captcha