جنایت کرمان محکوم به شکست است
کد خبر: 4192133
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

جنایت کرمان محکوم به شکست است

جانشین فرمانده سپاه سردشت گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از روحیه جهادگرانه برخوردار بودند.

سرهنگ پاسدار محمد زوار، سرهنگ پاسدار محمد زوارسرهنگ پاسدار محمد زوار، جانشین فرمانده سپاه سردشت در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه از روحیه جهادگرانه برخوردار بودند به طوری که این شهید وارسته با اقدامات خود لرزه بر اندام دشمنان خود به ویژه رژیم منحوس صهونیستی می‌انداختند.

جانشین سپاه سردشت با بیان اینکه بدون‌تردید پایمردی و ایستادگی مردم سربلند و نظام تحت زعامت رهبری، حرکت کور و بی‌ثمر کرمان را به شکست می‌کشاند و برگی دیگر به افتخارات مردم شریف ایران اسلامی خواهد افزود.

وی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور و جنایت تروریستی، سردار سلیمانی را نه یک فرد بلکه یک فرهنگ و مکتب دانست و گفت: راه ایشان تا ابد توسط ملت ایران و کشورهای محور مقاومت ادامه خواهد داشت.

جانشین سپاه سردشت با بیان اینکه در هفته مقاومت قرار گرفته‌ایم، افزود: 9 دی روز ملی بصیرت، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بعد جنایت تروریستی کرمان را پشت‌سر گذاشته‌ایم در همه این وقایع درس‌های زیادی نهفته است و به ما یادآوری می‌کند که دشمنان ملت لحظه‌ای از دشمنی کردن دست برنداشته‌اند.

زوار گفت: پس باید بیش از پیش نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های جدید هوشیار و بینا باشیم، چون دشمن هر لحظه در دشمنی کردن بوده و ذات آن نیز همین بوده و جز این انتظاری وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha