مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در باروق برگزار شد
کد خبر: 4192135
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در باروق برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در باروق برگزار شد.

صالح حسینی، فرماندار باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صالح حسینی، فرماندار باروق، امروز 15 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در این شهرستان برگزار شد، گفت: تفکر و مکتب شهید سلیمانی باعث شد در جهان یک جبهه واحد ایجاد شود.

وی مکتب سردار سلیمانی را یک میراث گرانبها برای همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در اقصی نقاط دنیا دانست و گفت: ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال، ساده‌زیستی، ولایتمداری و ... ویژگی‌های بارز این مرد بزرگ است.

حسینی با بیان اینکه یاد و خاطره سردار سلیمانی هرگز در ایران و کشورهای محور مقاومت فراموش نمی‌شود، اضافه کرد: باید از این انسان والامقام درس‌هایی همچون در پیش گرفتن زندگی هدفمند، تبعیت از ولی‌فقیه، سربازی برای نظام و انقلاب را فرا بگیریم و تا پای جان برای این آرمان‌ها ایستادگی کنیم.

فرماندار باروق ضمن ابراز خشنودی از اینکه با وجود همه سنگ‌اندازی‌های دشمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرزندان این مرز و بوم راه سردار سلیمانی را با قدرت ادامه خواهند داد، گفت: مطالعه وصیت‌نامه و زندگی‌نامه ایشان در رسیدن به این هدف متعالی بسیار موثر است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری یادواره شهدا در جای جای ایران اسلامی در طول ایام اسال، گفت: برگزاری یادواره شهدا در طول سال برای دانستن این است، که متوجه شویم چه کسانی در راه این تربت پاک ایثارگری کرده‌اند و اکنون ما چه وظیفه‌ای بر عهده داریم.

حسینی اضافه کرد: حمایت از ولایت‌فقیه، دعوت به مشارکت در انتخابات، پاسداری از خون شهدا و ... از مهم‌ترین توصیه‌های شهدا است که باید مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha