استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند
کد خبر: 4192151
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند

امام جمعه خرم آباد گفت: دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارد چرا که روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد،‌ استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم‌آباد، ۱۵ دی ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم در مناسبت‌های هفته گذشته بیان کرد: ۹ دی روز عزت ملت ایران و شکست دشمنان و فتنه گران بود.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار شیهد سلیمانی افزود: تمام مردم این استان دلبستگی خود را به راه فاطمی و دلبستگان به این مسیر نشان دادند، ملت ما داشته‌های فراوان فرهنگی، دینی، انقلابی، جهادی و ایمانی دارند و یکی از این داشته‌ها انقلابی جان فدایی در راه خدا است. مردم ایران و آزادگان جهان این الگو را در شهید سلیمانی می‌بینند و باید این داشته‌ها را گرامی بداریم و این نمادها و الگوها قوه محرکه انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر این شهدا نبودند قوه محرکه‌ای برای انقلاب اسلامی وجود نداشت و اگرچه دشمنان با شهید کردند این عزیزان به ما خسارت زدند اما خون شهید آثار خود را برجای می‌گذارد.

شاهرخی بیان کرد: دشمنان ذلیل و خوار از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شیوه‌های گوناگون می‌خواهند این نسل را از داشته‌های ما جدا کنند ولی ملت ما نشان داده که در وقایع مختلف انقلاب اسلامی محکم و استوار با اراده طولانی و آهنین در مقابل این توطئه‌ها ایستاده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: مردم به فاصله چند ساعت در گلزار شهدای کرمان و دیگر شهرهای کشور اجتماعات بزرگ‌تری را تشکیل دادند، مردم لرستان نیز شبانه به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند این اتفاقات ناگوار در عزم و اراده آنان تأثیری ندارد.

وی گفت: دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیرمستقیم در حادثه کرمان دخالت دارد چرا که روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد،‌ استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند.

شاهرخی تأکید کرد: امروز داعشی‌ها به استکبار جهانی خدمت کردند و تا افکار جهان را از جنایات رژیم غاصب اسراییل در غزه به سمت و سوی دیگری بکشاند و مزدوران داعشی بدانند که مکتب نورانی اسلام که امثال سردار سلیمانی را تربیت کرد خللی در افکار و عزم مردم ایجاد نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار و داعشی‌ها جزو منفورترین انسان‌ها نزد آزادگان جهان وی بیان کرد: مردم هوشیار باشید فتنه‌ها و توطئه‌ها در پیش است و همراه و همدل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشید و حرکت را به سوی قله آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ادامه دهید.

شاهرخی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: برخی نمی‌خواهند انتخابات آن طور که شایسته ملت است انجام شود و همه ما باید جهاد تبیین کنیم، هر کس که مخالفت کند با اسلام و انقلاب اسلامی مخالفت کرده چرا که امروز انتخابات یکی از کارهای جامعه مجاهد و جهاد تبیین است، نشست مهمی در استان با عنوان جهاد تبیین با حضور مدیران برگزار شد و ۲۰ مصوبه لازم الاجرای استانی داشته و همه باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی افراد با مراجعه به دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه درخواست‌هایی در خصوص انتخابات دارند اما همه بدانیم شیوه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب است، دخالت در انتخابات در ساختار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تعریف نشده است و به این جایگاه آسیب می‌زند.

شاهرخی در ادامه بر لزوم فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از کارکنان و کارگران این واحدها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha