بعد از جنایت کرمان، ارادت ملت ایران به سردار دل‌ها بیشتر شد
کد خبر: 4192171
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

بعد از جنایت کرمان، ارادت ملت ایران به سردار دل‌ها بیشتر شد

امام جمعه ملایر گفت: دشمنان بدانند با جنایت اخیر در کرمان زائران سردار دلها حضورشان بعد از بمب گذاری بیشتر شده و با خانواده به سر مزار سردار دلها می‌روند و شهادت خانوادگی را افتخار می‌دانند.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده ، امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز جمعه 15 دی‌ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: بسیار از کسانی که مال و مقام و مسئولیت خود را از دست می‌دهند ناراحتی و غم آنها را فرا می‌گیرد در حالی که اگر راضی به رضای خدا باشند غمگین نمی‌شوند و رضایت خدا برگرفته از معرفت است.

وی با بیان اینکه هر خیر و شری از سوی خدا حکمت خدا است، افزود: خداوند به همه امور آگاه و عالم است و ما باید راضی به رضای خدا باشیم، در این دورانی که ما زندگی می‌کنیم در دوران ظهور صغری هستیم، می‌بینیم دشمنان اسلام در حال اضمحلال و نابودی هستند تمام غرب از اسرائیل حمایت می‌کند اما می‌بینیم با تمام توان به چه روزگاری افتادند.

ارزنده با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و وارد میدان می‌شد و با یاران خودش مدافعان حرم در مقابل دنیا ایستاد و جبهه مقاومت را تقویت کرد و آنها را به زانو در آورد، گفت: این ایستادگی و مقاومت که امروز برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است باعث شده که روز به روز شاهد فروپاشی دشمنان باشیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز ایران به جایی رسیده که در منطقه مدیریت می‌کند، افزود: این اقتدار ایران است دشمنان داعش را درست کردند که مقابل ایران بایستد اما خودشان به نابودی رسیدند و اوضاع و احوال به جایی رسیده که همه دنیای دشمن را نابود کردیم و چیزی برای دشمن باقی نمانده و در حال دست و پا زدن لحظات آخر عمر خود هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با بمب‌های هسته‌ای که بر سر زن و کودکان می‌زند می‌خواهند به جهان اعلام کنند که ما پیروز میدان هستیم، گفت: با جنایت اخیر در کرمان بدانند زائران سردار دلها حضورشان بعد از بمب گذاری بیشتر شده و با خانواده به سر مزار سردار دلها می‌روند و شهادت را خانوادگی افتخار می‌دانند.

ارزنده با بیان اینکه در روزهای اخیر مردم با حضور در تجمعات مختلف از مسیر ولایت و سردار دلها حمایت کردند، افزود: این نشان از ایستادگی و مقاومت ملت ایران است هر چند دشمن اقدامات تروریستی داشته باشد این ملت مقاوم تر و قوی تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم که با بصیرت و آگاهی گام برداریم  تا پیاده نظام دشمن نشویم اگر مشکلات اقتصادی داریم نباید از انقلاب و اعتقادات دست برداریم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه برخی به خاطر مشکلات اقتصادی می گویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، گفت: این چیزی است که دشمن می‌خواهد و اگر در انتخابات شرکت نکنیم در مسیر دشمن گام برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه کسی که انقلابی است و اصل انقلاب را قبول دارد باید در همه عرصه‌ها حضور داشته و در میدان عمل باشد، افزود: نباید به خاطر  برخی  ناملایمات  عرصه را ترک کنیم.

ارزنده تصریح کرد: در هر جایگاهی که هستیم باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم، گفت: امروز همه تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گرفته و طی دو سال و نیم گذشته اقدامات ارزنده‌ای داشته، کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند اما  می‌گوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم اینها پیاده نظام دشمن هستند، اسلام امروز در دست ما است باید اسلام را نگه داریم و با شرکت در این عرصه سیاسی کشور برای تقویت اسلام و انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام
captcha