راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان برگزار شد
کد خبر: 4192180
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایت تروریستی کرمان برگزار شد

راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد، پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

‌‌راهپیمایی مردم کرج

به گزارش ایکنا از البرز، راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، پس از اقامه نماز جمعه روز 15 دی ماه برگزار شد.

نمازگزاران و پیروان مکتب شهید سلیمانی با تجمع پرشور خود جنایت دشمنان اسلام و انقلاب در به شهادت رساندن عده‌ای از هموطنان و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین محکوم کردند.

مشت‌های گره کرده مردم ولایتمدار و استکبارستیز کرج بار دیگر بر دهان استکبار و ایادی آن کوبیده شد. آنها با این حضور، انزجار و نفرت خود از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

مردم کرج آمدند تا به تاسی از سردار دل‌ها به دشمنان بگویند که ما ملت شهادتیم و به آن افتخار می‌کنیم. دشمنان بدانند هر قطره از خون شهدای این جنایت، موجب رویش صدها حاج قاسم خواهد شد.

این تجمع مردمی به دشمنان نشان داد که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و داخلی این ملت همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و خواستار انتقامی سخت از مسببان این جنایت هولناک هستند.

انتهای پیام
captcha