حس حریت و آزادگی بالاترین شاخص انسانیت است
کد خبر: 4192393
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

حس حریت و آزادگی بالاترین شاخص انسانیت است

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان با اشاره به اینکه حس حریت، آزادی و آزادگی بالاترین شاخص انسانیت است، گفت: انسان آزاده فارغ از تمام پایبندهای دنیایی همواره در اوج و در نوک قله انسانیت ایستاده که بارزترین مثال در این خصوص، سردار حاج قاسم سلیمانی است.

آرش آریانژاد  رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان امروز، 16 دی‌ماه در حضور رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، معاونت اجتماعی سپاه بیت‌المقدس و مدیران و بانوان صنعت آب و برق استان کردستان، ضمن گرامیداشت نام والای مادر و روز زن، گفت: از عمده اهداف و سیاستگذاری‌های وزارت نیرو تأمین زیرساخت‌های پایدار حوزه آب و برق حتی برای دوردست‌ترین نقاط کشور است.

وی افزود: براساس آمار رسمی و ارزیابی‌ها، وزارت نیرو و به تبع شرکت‌های اقماری آن وزارتخانه در کنار فعالیت‌های فنی مهندسی و تخصصی در زمینه انجام اقدامات فرهنگی نیز همواره فعال و نام‌آور بوده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان بیان کرد: در زمینه انجام فعالیت‌های خداپسندانه، طی چند روز گذشته به همت مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه تهیه و مابین اقشار کمتر برخودار جامعه توزیع شد.

وی به تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان اشاره کرد و ادامه داد: در همه جلساتی که تاکنون برگزار شده، به صورت مستمر مواردی نیز برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی مصوب و اجرا می‌شود.

آریانژاد به جایگاه رفیع بانوان در پست‌های مدیریت در بدنه وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: بخشی از موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزشمند حوزه آب و برق استان ناشی از تلاش‌های جهادی و اثرگذار بانوان صنعت آب و برق استان است.

وی افزود: خوشبختانه امروز بانوان در جامعه جایگاه رفیعی دارند و همواره در سمت‌های بالا دوشادوش مردان در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و همین تلاش‌ها سبب شده تا دیدگاه به زنان کلا متحول شده و پس از انقلاب دیگر نگاه به زن، نگاه ابزاری نیست.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، زن همان حقوقی را دارد که مرد از آن بهره‌مند است؛ حق تحصیل، حق کار، حق مالکیت، حق رأی دادن و حق رأی گرفتن و حضور بانوان دانشمند، اندیشمند و فرهیخته کلیه صحنه‌ها، این ادعا را تصدیق می‌کند.

وی به روز جهانی مقاومت اشاره کرد و گفت: آنچه امروز را از سایر روزها متمایز کرده، روز جهانی مقاومت و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

آریانژاد با اشاره به اینکه حس حریت، آزادی و آزادگی بالاترین شاخص انسانیت است، افزود: انسان آزاده فارغ از تمامی پابندهای دنیایی همواره در اوج و در نوک قله انسانیت ایستاده، که بارزترین مثال در این خصوص، سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: منش و رفتار آن شهید دل‌ها باید الگو و نمونه‌ای برای تمامی عصرها و دوران‌ها باشد و آن‌کس که آزادی‌خواه است، باید تفکرات حاج قاسم سلیمانی را در زندگی خود جاری کند.

انتهای پیام
captcha