مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در باروق برگزار شد
کد خبر: 4192441
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در باروق برگزار شد

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی باروق برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق، امروز 16 دی در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان که در محل میدان سردار حاج قاسم سلیمانی این شهرستان برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی، محبوب ملت و الگوی ملی هستند.

وی ادامه داد: ایشان در زمان حیات پربرکت خود و در صحنه عمل، به نمونه‌ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی تبدیل شده بودند پس باید سعی کنیم این مرد بزرگ را خوب بشناسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا ایشان را به خوبی بشناسیم تا اینکه در نهایت بتوانیم حتی به اندازه ذره‌ای روحیات خودمان را به این سردار وارسته و شجاع نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی، یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بوده و به معنای واقعی کلمه نماد مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی شناخته می‌شوند، گفت: محبوبیت ایشان مرزهای ایران را درنوردیده و قلوب ملل در کشورهای محور مقاومت را نیز تسخیر کرده است.

حبیبی با بیان اینکه این شهید والامقام جز حرکت برای عزت اسلام و نجات مظلومان جهان دغدغه دیگری نداشت و همه زندگی خود را وقف آرمان‌های بلند و اهداف متعالی خود کرد، گفت: تمام  زندگی ایشان صرف مبارزه با ظالمان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه همواره نگاه ایشان به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته شده بود، اضافه کرد: ولایتمداری و روحیه انقلابی‌گری در اعمال و تصمیمات ایشان متبلور بود.

انتهای پیام
captcha