نوجوانان با مراحل زندگی شهید سلیمانی آشنا شوند
کد خبر: 4192594
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوط:

نوجوانان با مراحل زندگی شهید سلیمانی آشنا شوند

حجت‌الاسلام رضا ابراهیمی گفت: نوجوانان ایران اسلامی برای اینکه بتوانند راه سردار سلیمانی را ادامه دهند لازم است با سیر رشد و مراحل زندگی ایشان آشنا شوند.

گردهمایی پسران حاج قاسم در شهرستان شوطبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام رضا ابراهیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوط، امروز، 17 دی‌ماه در گردهمایی پسران حاج قاسم که با حضور فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ آن‌ها در سالن اجتماعات مدرسه شهید رجایی 2 این شهرستان برگزار شد، گفت: برای اینکه نسل جدید کشورمان بتوانند راه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه سردار سلیمانی را ادامه دهند لازم است با سیر رشد ایشان به معنای واقعی کلمه آشنا شوند.

وی ادامه داد: اطلاعات کافی و گسترده باید در اختیار نسل جدید قرار بگیرد تا بدانند شهدا، نوجوانی و جوانی خود را چطور سپری کردند، به چه می‌اندیشدند، چه دغدغه‌‌هایی داشتند و چگونه توانستند به مدارج بالای معنوی و زهد و تقوا دست پیدا کنند و در نهایت چطور توانستند به فردی موفق و تأثیرگذار در جبهه‌‌های نبرد تبدیل شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوط با تأکید بر لزوم اهتمام در جهت الگوسازی برای نسل جدید بیان کرد: برای موفق شدن در این زمینه لازم است رسانه‌های جمعی اعم از صوتی و تصویری پای کار بیاید و اطلاعات مورد نیاز را در بسته‌های موردپسند نسل جدید ارائه دهد.

سرهنگ پاسدار احمد رمضانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در ادامه این مراسم با بیان اینکه در هفته مقاومت قرار گرفته‌ایم و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن هموطنان‌مان در گلزار شهدای کرمان را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: جوانان و نوجوانان کنونی مسئولان، مادران و پدران آینده هستند و آینده میهن اسلامی در دست آنها خواهد بود، بنابراین باید بدانند دشمنان خونخوار با انقلاب اسلامی از بدو پیرزی تاکنون عناد دارند.

رمضانی با بیان اینکه دشمنان نظام به جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی آورده‌اند و به‌صورت همه‌جانبه تلاش می‌کنند به این نهضت مردمی ضربه بزنند، اظهار کرد: بنابراین می‌طلبد بیشتر از قبل هوشیار باشیم.

انتهای پیام
captcha