اجتماع پسران حاج قاسم در اشنویه برگزار شد
کد خبر: 4192598
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

اجتماع پسران حاج قاسم در اشنویه برگزار شد

اجتماع پسران حاج قاسم با حضور مسئولان، خانواده‌‌ها و دانش‌آموزان در اشنویه برگزار شد.

سیدعلی ترابی، فرماندار اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدعلی ترابی، فرماندار اشنویه، امروز 17 دی در اجتماع پسران حاج قاسم که در سالن شهدای غزه این شهرستان برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان باید به صورت عملی و عینی با اهداف و آرمان‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... آشنا شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای کرمان، اضافه کرد: برپایی مراسمات مختلف برای گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرصت ارزشمند است، تا برای ترویج و بسط فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت گام برداشته شود.

وی به برپایی ایستگاه دلنوشته به نیت حاج قاسم، اجرای سرود نسل آرمانی، اجرای سرود وطن و ... اشاره کرد و بیان داشت: این سری رویدادها باید به قدری کیفی و غنی برپا شود که آثار ماندگاری در نسل جدید ایجاد شود.

فرماندار اشنویه به شهادت رسیدن جمعی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان توسط دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم را تسلیت گفت و ادامه داد: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد زهر در کام ملت ما بریزد تا از آرمان‌ها و اهداف متعالی خود عقب‌نشینی‌ کنند.

ترابی ملت ایران را هر روز انقلابی‌تر و متعهدتر از روز گذشته توصیف کرد و بیان داشت: این سری اقدامات مذبوحانه دشمنان نه‌تنها آنها را به اهداف شوم‌شان نمی‌رساند بلکه نتایج برعکس بر جا می‌گذارد.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه دشمنان در طول همه این سال‌ها بارها از ملت ما «نه» شنیده‌اند اما از دسیسه‌‌چینی دست برنمی‌دارند، بیان کرد: بدون‌تردید امروز ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت به سابق پرشورتر و جدی‌تر از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و راه شهدا خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha