ملت ایران قدردان مادران شهدا هستند
کد خبر: 4192610
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
فرماندار بوکان:

ملت ایران قدردان مادران شهدا هستند

خشایار صنعتی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در عمل ثابت کرده‌اند که قدردان مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: دیدار با خانواده‌ شهدا باید به‌صورت مستمر انجام شود و به ایام خاص سال و مناسبت‌های مختلف موکول نشود.

خشایار صنعتی، فرماندار بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، خشایار صنعتی، فرماندار بوکان، امروز 17 دی‌ماه در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا که به یاد سردار قاسم سلیمانی با حضور معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه بوکان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مدیون مادران شهدا می‌دانند، بنابراین قدردان صبر، ایثار، بردباری و شکیبایی این شیرزنان هستند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا حق زیادی بر گردن ما ملت ایران اسلامی دارند، اضافه کرد: آنها بودند که جوانان برومند، غیور و انقلابی پرورش داده و به میادین حق علیه باطل و نبرد با ایادی استکبار جهانی اعزام کردند.

فرماندار بوکان بر لزوم تکریم خانواده‌ها و بازماندگان شهدا تأکید و بیان کرد: دیدار با این خانواده‌ها باید به‌صورت مستمر انجام شود و به ایام خاص سال و مناسبت‌های مختلف موکول نشود.

هوشنگ وجدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان در ادامه این مراسم ضمن اینکه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و به شهادت رسیدن هموطنان در حادثه کرمان را تسلیت گفت و افزود: شهادت، ایثارگری و فداکاری با فرهنگ ملت بزرگ ایران اسلامی عجین شده است.

وی با بیان اینکه از جان‌گذشتگی و ایثارگری در تار و پود باورهای ملت ایران و کشورهای محور مقاومت تنیده شده است، اظهار کرد: اگر گزندی کشورمان را تهدید کند هر کسی به سهم خود برای جانفشانی آماده است تا آن خطر را دفع کند.

انتهای پیام
captcha