سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی است
کد خبر: 4192838
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی است

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت، ایستادگی و شجاعت است، گفت: ایشان نه‌ تنها در عرصه نبرد پیشگام و تأثیرگذار بود بلکه در بین توده‌های مردم نیز محبوبیت داشت، چراکه دردآشنا بودند و سعی می‌کرد بر زخم‌های مستضعفان مرهم بگذارد.

سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز، 18 دی‌ماه در نشست بصیرتی که به‌مناسبت یادبود شهدای کرمان در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه اسطوره مقاومت، ایستادگی و شجاعت است، به‌طوری که برای دفاع از مظلومان نشان داد پیشتاز بود.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، حادثه رخ داده در گلزار شهدای کرمان را اتفاقی جنایتکارانه و بزدلانه دانست و افزود: در آن روز اوج استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب را شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب مکتب سردار سلیمانی را برگرفته از نهضت عاشورای حسینی دانست و گفت: حادثه تروریستی کرمان نشانگر عصبانیت دشمنان از جهانی شدن تفکر مقاومت است، به‌طوری که عجز و ناتوانی آنها را در مقابل این جبهه به وضوح نشان داد.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان از عمق کینه دشمنان سرچشمه می‌گیرد، گفت: این حادثه تروریستی افراد بی‌دفاع و بی‌گناه را به شهادت رساند و به نوعی خوی وحشی دشمنان اسلام و هراس آنها از مکتب حاج قاسم را به معرض نمایش گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هوشیار و بصیر بوده و همیشه در صحنه حاضر هستند، گفت: ملت مؤمن و انقلابی در عرصه‌های مختلف نشان دادند هیچ اقدامی از سوی استکبار جهانی نمی‌تواند آنها را از حرکت در مسیر خود در راستای اعتلای ایران و اقتدار نظام باز دارد.

پیری در ادامه بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، مردم‌داری و مردم‌یاری را ویژگی‌های برجسته و بارز سردار سلیمانی برشمرد و گفت: ایشان نه‌ تنها در عرصه نبرد پیشگام و تأثیرگذار بود بلکه در بین توده‌های مردم نیز محبوبیت داشت، چراکه دردآشنا بودند و سعی می‌کرد بر زخم‌های مستضعفان مرهم بگذارد.

انتهای پیام
captcha