4 هزار اصله نهال مثمر به یاد سردار دل‌ها در چایپاره کاشته شد
کد خبر: 4192877
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

4 هزار اصله نهال مثمر به یاد سردار دل‌ها در چایپاره کاشته شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره گفت: 4 هزار اصله نهال مثمر به یاد سردار سلیمانی همزمان با دهه مقاومت و با حضور مسئولان در چایپاره کاشته شد.

رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در گفت‌وگو با خبرنگاران در چایپاره، گفت: همزمان با دهه مقاومت و به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای کرمان 4 هزار اصله نهال مثمر در مراتع روستای تاریخی چورس چایپاره کاشته شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از انجام دادن این اقدام ابتکاری توسط جهادگران، اضافه کرد: آیین فوق با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چایپاره، گروه‌های جهادی و بسیجیان ترتیب یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره ضمن اشاره به اینکه رویداد فوق به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان انجام گرفت، اضافه کرد: امیدوار هستیم با حرکت فوق ضمن اینکه چایپاره بیش از پیش سرسبز می‌شود، به برکت خون شهدا فرهنگ درختکاری و صیانت از منابع طبیعی در بین آحاد مردم نیز نهادینه شود.
اقلیمیان بر لزوم انجام کارهای خلاقانه در مناسبت‌‌های مختلف فراخور موقعیت اجتماعی و اقتضائات فرهنگی هر منطقه تاکید کرد و بیان داشت: از این رهگذر گامی برای ایجاد نشاط بین مردم به ویژه نسل جوان و شاداب‌سازی جامعه برداشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha