کنگره شهدا فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام است
کد خبر: 4192976
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی:

کنگره شهدا فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام است

مهدی مرادی کنگره شهدا را فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها محدود شود، بلکه باید فرآیندی مستمر و همیشگی باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی مرادی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، 19 دی‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های جانبی کمیته اطلاع‌رسانی کنگره دو هزار شهید استان که با حضور نوفرستی، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) استان به‌عنوان دبیر اجرایی این کمیته همراه بود، با بیان اینکه کنگره شهدا فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام است، اظهار کرد: برپایی کنگره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا حرکتی ارزشمند در پاسخ به اقدامات دشمنان در جنگ نرم است.

رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کنگره دو هزار شهید خراسان‌جنوبی تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها محدود شود، بلکه باید فرآیندی مستمر و همیشگی باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری کنگره شهدا اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهیدان برای آینده این نظام حیاتی و ضروری است. گرامیداشت شهدا و تکریم جایگاه این عزیزان، راز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به فاصله گرفتن نسل جوان از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خاطرات دفاع مقدس و اقداماتی که در آن شرایط برای حراست از میهن انجام شده باید متناسب با ذائقه و روحیات جوانان و نوجوانان روایت شود که برای نسل جدید قابل لمس، فهم و درک باشد.

یادآور می‌شود، در این جلسه در خصوص روند اجرای برنامه‌های جانبی کنگره که قرار است سال ۱۴۰۴ برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha