اعلام نفرات برتر مسابقات قرآنی «فائزون» در همدان
کد خبر: 4193635
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

اعلام نفرات برتر مسابقات قرآنی «فائزون» در همدان

مدیر جامعةالقرآن خردسالان استان همدان ضمن اعلام نفرات برتر خردسالان و نوجوانان قرآنی مسابقات «فائزون 2»، گفت: از 52 قرآن آموز همدانی که در این مسابقات موفق به کسب رتبه برتر شده بودتد، تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی فائزونطاهره روشنیان، مدیر جامعةالقرآن خردسالان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن «فائزون ۲» ویژه قرآن آموزان جامعةالقرآن خردسالان همدان، اظهار کرد: این جشنواره قرآنی برای دومین سال در همدان با رقابت ۲۷۰ قرآن آموز از سراسر استان برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام نفرات برتر این دور از مسابقات قرآن بیان کرد: در رشته حفظ کل پسران مهدی برنده نفر اول، حسین بیات نفر دوم ومهدی آقا محمدی نفر سوم شدند، در رشته حفظ کل دختران نرگس سهرابلو نفر اول، زمانی وفادار نفر دوم زهرا  و ساحل نقی زاده(لالجین) نفر سوم شدند.

روشنیان گفت: در رشته حفظ ۲۰ جزءدختران و پسران ،سهیل هاشمی، محمد حسین بابایی و امیر مهدی اسدبیگی به ترتیب رتبه اول تا سوم در بخش دختران محیا کاظمی از لالجین شایسته تقدیر شد، در رشته حفظ ۱۰ جزء پسران محمد جواد مظاهری، محمدیاسین خانی و طاها همایی نجفی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر حفظ ۱۰ جزء دختران، یادآور شد: فائزه ابراهیمی جهان نفر اول، زهرا یوسفی نفر دوم و زهرا جیحونیان نفر سوم این رشته اعلام شدند، هم‌چنین در رشته حفظ ۵ جزء پسران محمد مهدی صفایی منش، محسن فضلعلی و محمد زارعی موق به کسب رتبه‌ها اول تا سوم شدند. در رشته حفظ ۵ جزء دختران نیز زهرا ابراهیمی جهان، فاطمه کشوری ناظر و خانم ساناز فلاحی به ترتیب اول تا سوم شدند.

روشنیان با اشاره به نفرات برتر رشته حفظ ۳ جزء پسران، یادآور شد: در این رشته محمدصدرا صادقی بوریانی، امیر حافظ عبدی و سید محمد سبحان حسینی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در همین رشته در بخش دختران سیده زهرا حسینی، زهرا کریمی و سیده زهرا پیغمبری لالجین حائز رتبه شدند.

مدیر جامعةالقرآن خردسالان استان همدان با بیان اینکه حفظ جزء ۳۰ پسران ویژه افراد ۹ تا ۱۲ سال است، افزود: در این رشته سپهر عبدالملکی، امیر علی غیاثوند و محمدیاسین خداویسی موفق به کسب رتبه و هادی گلشنی شایسته تقدیر شد. در حفظ جزء ۳۰ ویژه پسران ۵ تا ۸ سال نیز نفرات اول تا سوم محمد حسین صفایی منش، محمد یاسین نادری و محمد یاسین نوران یکتا بودند.

وی بیان کرد:  در رشته حفظ جزء ۳۰ دختران ۹ تا ۱۲ سال نازنین‌زهرا سلگی و سیده ریحانه میرذوالفقاری هر دو نفر اول، زهرا نورمحمدی و  عارفه میرزایی دوم و سوم و محیا امیدی از لالجین شایسته تقدیر شد. نفرات اول تا سوم دختران ۵ تا ۸ سال نیز زهرا وفایی، یگانه زهرا سلگی و ریحانه نوریان بودند.

روشنیان اظهار کرد: هم چنین در بخش دیگری، از نخبگان هر شهرستان استان تجلیل شد که محمدحسین سنجابی از نهاوند، محمد جلالوند از ملایر، محمدجواد مالمیر از تویسرکان، مریم بابایی از کبودراهنگ، فاطمه وصالی از اسدآباد، مهدی نصرتی از بهار، ابوالفضل بهرامی از رزن، محمدحسین سعیدی از فامنین و مهدیه بالک از درگرین از جمله این نوجوانان قرآنی بودند. هم‌چنین حنانه ذبیحیان، لیسانس علوم قرآنی حافظ کل، لیسانس پزشکی هسته‌ای  و دانشجو پزشکی، ابوالفضل شاهسوند دانشجوی امیرکبیر و زهرا زمانی وفادار حائز حدود ده رتبه کشوری در حفظ قرآن از نخبگان معرفی شده شهرستان همدان بودند.

انتهای پیام
captcha