محفل قرآنی دانش‌آموزی در یزد + عکس
کد خبر: 4194349
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

محفل قرآنی دانش‌آموزی در یزد + عکس

محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در دبیرستان پسرانه شهید مرشد یزد برگزار شد که همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش و به روی آنتن رفت.

محفل قرآنی دانش‌آموزی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن دانش‌آموزی، سه‌شنبه شب، 26 دی‌ماه در دبیرستان پسرانه شهید مرشد یزد برگزار شد و همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش و به روی آنتن رفت.

در ابتدای این برنامه محمدطه میرجلیلی، قاری و حافظ نوجوان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. در ادامه گروه فاطر دارالقرآن امام موسی کاظم(ع)‌به سرپرستی حجت‌الاسلام محمدمهدی گلوردی و متشکل از امیررضا غزنوی، محمدمعین معظمی، امیرمحمد بهشتی‌زاده، محمدسبحان مقصودیان، محمدطه طاهری و میلاد کریمی از دانش‌آموران نخبه قرآنی ناحیه یک یزد به اجرای همخوانی و تواشیح قرآن کریم پرداختند. 

اجرای گروه سرود آموزشگاه شهید مجید مرشد، تلاوت علی حسن‌پور نوجوان قاری و حافظ قرآن کریم، مدیحه‌سرایی محمدرضا صادقیان از دانش‌آموزان ممتاز آموزشگاه شهید مرشد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تلاوت حسین دستجردی قاری ممتاز استان یزد و تجلیل از دانش‌آموزان قرآنی مدرسه شهید مرشد با حضور محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار، حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، حسن عبداللهیان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و هدایت دهقانی‌زاده رئیس ناحیه دو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴
0
1
سلام خداقوت جانانه
captcha