مداحان مروج فرهنگ دینی در جامعه باشند
کد خبر: 4194504
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

مداحان مروج فرهنگ دینی در جامعه باشند

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز اثرگذاری جامعه مداحان نه تنها در قشر ارزشی، مذهبی و متدین وجود دارد و باتوجه به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌طلبد که جامعه مداحان بیش از پیش پای کار باشند و در ترویج فرهنگ دینی نقش آفرینی کنند.

ابوالفضل ربیعی، بسیج مداحان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، ابوالفضل ربیعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی، بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا (س) بنیان‌گذار جهاد تبیین بود و در ادامه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و امام سجاد (ع) سکان‌دار این جهاد شدند و امروز هم ما عهده‌دار این امر مهم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این راه نباید به دلیل مصلحت‌سنجی‌های نادرست، تنبلی و... از این تکلیف عقب‌نشینی کنیم، گفت: همان‌گونه که حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها عقب‌نشینی نکرده و با تلاش بسیار آن را احیا فرمودند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در عرصه جهاد تبیین هم بایستی خدا را در نظر داشته باشیم و بدانیم که شهدا نیز نظاره‌گر هستند، اگر این نگاه را داشته باشیم همه چیز حل می‌شود.

ربیعی ظرفیت مداحان را در روشنگری جهاد تبیین مهم و اثرگذار دانست و گفت: امروز اثرگذاری جامعه مداحان نه تنها در قشر ارزشی، مذهبی و متدین وجود دارد، بلکه باتوجه به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌طلبد که جامعه مداحان بیش از پیش پای کار باشند و در ترویج فرهنگ دینی نقش آفرینی کنند.

وی به مسئله جمعیت نیز اشاره و تصریح کرد: سفارشی که مقام‌معظم‌رهبری در سال‌های گذشته نسبت به خانواده کرده بودند نیز بایستی جدی بگیریم و مراقب مسئله خانواده باشیم.

انتهای پیام
captcha