اعزام ۱۵۰ کارمند بسیجی سمنان به اردوهای راهیان نور
کد خبر: 4194721
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

اعزام ۱۵۰ کارمند بسیجی سمنان به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه رسالت بسیج کارمندان تربیت مدیران تراز انقلاب و الگوگیری مدیران از سیره شهداست گفت: در همین راستا تعداد بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان بسیجی استان سمنان در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور و به مدت چهار روز اعزام شدند.

محمد امامی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، محمد امامی، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان عصر روز گذشته، 29 دی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان راهیان نور بسیج کارمندان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند گفت: اردوهای راهیان نور در اعتلای فضای معنوی جامعه تأثیرگذاری فرهنگی دارد.

وی افزود: فکر و هر مکتبی برای آنکه بتواند استمرار داشته باشد، نیاز به توجه به آرمان‌هایش و ترویج و زنده نگه‌داشتن آن‌ها دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان با تأکید بر اینکه قطعاً شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است، یادآور شد: باید شهادت به‌عنوان عامل دعوت‌کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود و راهیان نور گام مهمی در مسیر جهاد تبیین و رسالت روشنگری است.

امامی ادامه داد: اردوهای راهیان نور ضروری است؛ چراکه احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گفته وی رسالت بسیج کارمندان تربیت مدیران تراز انقلاب و الگوگیری مدیران از سیره شهداست که در همین راستا تعداد بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان بسیجی استان در قالب یک کاروان به استعداد چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور و به مدت چهار روز اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان؛ بازدید از دستاوردهای افتخارآمیز صنعتی و علمی و همچنین حضور در یادمان‌های فتح‌المبین، هویزه، شلمچه و منطقه عملیاتی والفجر هشت را از جمله برنامه‌های شاخص در این اردو برشمرد.

انتهای پیام
captcha