پیام وزیر آموزش‌وپرورش در پی درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4195039
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

پیام وزیر آموزش‌وپرورش در پی درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری

در پی درگذشت ۳ معلم چهارمحال و بختیاری، وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

رضامراد صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، در پی درگذشت سه معلم چهارمحال و بختیاری، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

متن پیام وزیر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ (بقره/۱۵۶)

خبر ناگوار درگذشت دو مربی پرورشی و یک آموزگار تلاشگر استان چهارمحال و بختیاری؛ «هادی حسینی»، «داود مهری» و «محمدرضا کوهی» در اثر حادثه دلخراش تصادف، موجب تأثر و تأسف گردید.

بی‌شک زحمات و تلاش‌های این همکاران عزیز، در حافظه دانش‌آموزان و همکاران ماندگار خواهد ماند و اهتمام صادقانه ایشان در عرصه تعلیم و تربیت، یاد و خاطره نیکی از آنان برجای خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و نام این معلمان دلسوز و فداکار، این فقدان و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ فرهنگیان به‌ویژه دانش آموزان و همکاران معزز آموزش و پرورش شهرستان لردگان تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای این معلمان عزیز غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.»

یادآور می‌شود، حوالی ساعت ۱۹ شامگاه گذشته ۳۰ دی‌ماه، تصادف دو خودرو ایسوزو و پژو ۴۰۵ در محور آلونی به سمت صالحات از توابع شهرستان خانمیرزا، «داود مهری امام‌قیسی» و «هادی حسینی» از مربیان پرورشی و «کوهی‌کمالی» آموزگار ابتدایی از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا در این تصادف جان باختند.

حدود ۴۰ روز قبل نیز سه معلم جوان دیگر هنگام برگشت از مدرسه، طی یک حادثه تصادف در محور اردل به جونقان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
captcha