برگزاری جشنواره «رحمت» در جامعةالقرآن یزد + عکس
کد خبر: 4195173
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

برگزاری جشنواره «رحمت» در جامعةالقرآن یزد + عکس

مدیر پیش‌دبستانی نغمه‌های آسمانی وابسته به جامعةالقرآن الکریم از برگزاری جشنواره کشوری قرآنی رحمت با شعار «درست و زیبا نماز بخوانیم» در این مرکز خبر داد.

ملیحه قانع، مدیر پیش‌دبستانی نغمه‌های آسمانی یزدملیحه قانع، مدیر پیش‌دبستانی نغمه‌های آسمانی یزد وابسته به جامعة‌القرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری قرآنی «رحمت» در این مرکز گفت: این جشنواره هر ساله در بین قریب به 50 مدرسه قرآنی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم اهل بیت(ع) در دو مقطع پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال با شعار «درست و زیبا نماز بخوانیم» فعالیت خود را از نیمه دوم آذرماه آغاز کرد و توسط مربیان قرآنی مدارس که تربیت‌یافتگان مؤسسه هستند، در ساعت فوق‌العاده در یک کار گروهی در قالب‌های نمایش، قصه‌گویی، بازی، همخوانی در مورد نماز و از کتاب سوره‌های نماز جلد 1، 2 و 3 با هدف آموزش و ترویج مفاهیم سوره‌های جزء 30 در بین دانش‌آموزان انجام شد تا دانش‌آموزان به‌صورت غیرمستقیم با این مفاهیم آشنا شوند.

قانع با بیان‌ اینکه زمان داوری این جشنواره در دهه فجر امسال خواهد بود، گفت: علاوه بر آنکه به برگزیدگان جشنواره مرحله استانی و کشوری، مربیان و مدیران برتر نمونه جوایز نفیس اهدا خواهد شد، برای همه شرکت‌کنندگان نیز جوایز ارزنده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha