بزرگداشت ایام دهه فجر پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی است
کد خبر: 4195782
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

بزرگداشت ایام دهه فجر پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی شاهد پررنگ‌تر و پر رونق‌تر شدن جشن‌های ملی و دینی و مذهبی هستیم، گفت: باید از فرصت دهه فجر برای تزریق امید به جامعه بهره ببریم.

موسی فکور

به گزارش ایکنا از گیلان، موسی فکور، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان امروز، 4 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی تولید اقلام تبلیغی دهه فجر استان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سکاندار برنامه‌های فرهنگی و انقلابی در استان است، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد برگزاری باشکوه و وزین مراسم انقلابی در استان هستیم که حاصل همراهی خوب همه مدیران و دستگاه‌ها و حضور مردم است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر، افزود: برکاتی که امروز شاهد آن هستیم به واسطه نهضت الهی و بی نظیری است که حضرت امام خمینی(ره) سال 57 در دنیای معاصر ما خلق کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه امام راحل، گستره انقلاب اسلامی ایران را محدود به کشور ما نمی‌دانست و نگاه فرا ملی و فرا منطقه‌ای داشت، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب‌های بزرگی در دنیا بود و امروز شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل در جهان هستیم.

فکور با اشاره به سکانداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ دنیا تصور نمی‌کردند که روزی کشورهای منطقه تحت نفوذ ایران قرار بگیرند، اما نگاه انقلابی ملت ایران به کشورهای دنیا صادر شده و شاهد سر دادن ندای حق طلبی و تظلم خواهی در کشورهایی هستیم که دولت‌هایشان نماد ظلم و ستم هستند.

وی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی شاهد پررنگ‌تر و پر رونق‌تر شدن جشن‌های ملی و دینی و مذهبی هستیم، گفت: باید از فرصت دهه فجر برای پاسداشت این دستاوردها بهره بگیریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم تحقق جهاد تبیین در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: باید چرایی و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی را برای مردم به ویژه نسل‌هایی که آن دوران را درک نکرده‌اند، یادآور شویم.

وی بر لزوم پشتیبانی از ویژه برنامه‌های دهه فجر با همکاری همه مدیران و دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: هماهنگی و اتفاق نظر در سطح استان و همچنین در سطح کشور به بهتر برگزار شدن ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر منجر می‌شود. وقتی استان‌ها برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهند، شاهد شکل گیری خیزش بزرگ و همراهی بی نظیر مردم در جشن 22 بهمن خواهیم بود که نتیجه آن مأیوس شدن دشمنان و خشنودی رهبر معظم انقلاب است.

فکور با بیان اینکه قطعا جمعیت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن احساس امید و غرور ملی ما را تقویت می‌کند، گفت: امروز وظیفه داریم در جامعه امیدآفرینی کنیم و بی تردید یکی از ویژگی‌های مدیران در تراز انقلاب اسلامی، امیدآفرینی در جامعه است لذا باید از فرصت دهه فجر برای تزریق امید به جامعه بهره ببریم.

وی جشن 22 بهمن را صحنه ابراز امیدواری مردم به ویژه نیروهای انقلابی به آینده نظام اسلامی دانست و افزود: از دستگاه‌ها انتظار داریم از همه ظرفیت‌های خود برای پاسداشت این جشن ملی استفاده کنند و محدود به بودجه و اعتبارات فرهنگی نشوند، زیرا بزرگداشت ایام الله انقلاب، پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

معاون استاندار گیلان ویژه برنامه‌های مناسبتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را بسیار فاخر و نمونه دانست و گفت: حضور با شکوه مردم در برنامه‌های دهه فجر که اوج آن در راهپیمایی 22 بهمن است، دشمن را مأیوس کرده و ثابت می‌کند که این ملت دلداده کشور و انقلاب و رهبر خود هستند.

انتهای پیام
captcha