معتکف شدن 3 هزار نفر در مساجد کردستان
کد خبر: 4195902
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

معتکف شدن 3 هزار نفر در مساجد کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از معتکف شدن سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مساجد استان خبر داد و گفت: 25 مسجد کردستان میزبان معتکفان کردستانی است.

مراسم اعتکاف دانش‌آموزی

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: مراسم اعتکاف از پنجم تا هفتم بهمن همزمان با سراسر کشور در  مساجد استان برگزار می‌شود.

وی از معتکف شدن سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مساجد استان خبر داد و افزود: 25 مسجد کردستان میزبان معتکفان کردستانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال در مساجد سنندج، قروه، بیجار و کامیاران برگزار می‌شود، بیان کرد: برای اولین بار مراسم اعتکاف دانشجویی و دانش‌آموزی در دو شهرستان سنندج  و قروه  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از مراسم اعتکاف به ویژ در سریش‌آباد و قروه گفت:  دانشگاه کردستان نیز امسال برای اولین بار میزبان مراسم اعتکاف دانشجویی بوده است.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح مساجد استان برای معتکفان کردستانی گفت: برگزاری سخنرانی‌های عرفانی، محافل انس با قرآن، مناجات خوانی، جهادتبیین، کنشگری رسانه‌ایجشن میلاد حضرت علی(ع)، مراسم یادواره حضرت زینب(س) و برنامه‌های ویژه اعتکاف از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام اعتکاف در مساجد استان بوده است.

انتهای پیام
captcha