۱۰ محفل انس با قرآن کریم در 10 مسجد اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4197117
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

۱۰ محفل انس با قرآن کریم در 10 مسجد اسدآباد برگزار می‌شود

دبیر کمیته امور مساجد ستاد دهه‌فجر اسدآباد از برگزاری 10 محفل قرآنی در ۱۰ مسجد شهرستان اسدآباد به مناسبت بزرگداشت چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی، دبیر امور مساجد ستاد دهه‌فجر اسدآبادحجت‌الاسلام احمدرضا خزایی، دبیر امور مساجد ستاد دهه‌فجر اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 10 محفل قرآنی در ۱۰ مسجد شهرستان اسدآباد همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این محفل‌های قرآنی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد، مسجد امام رضا(ع) محله خاکریزها، مسجد امام زمان(عج) محله محمودبیگی، مسجد جامع اسدآباد، مسجد امام رضا(ع) محله سیدان، مسجد امیرالمؤمنین(ع)، مسجد جامع شهر جنت‌آباد، مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله مزرعه‌بید، مسجد امام حسین(ع) شمس‌آباد برگزار می‌شود، گفت: این محفل‌های قرآنی هر شب در یکی از این مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و پذیرایی برگزار می‌شود.

خزایی در ادامه با عنوان اینکه در سطح روستاهای بزرگ شهرستان هم محفل‌ انس با قرآن کریم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود، گفت: روز جمعه ۲۰ بهمن‌ماه محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی سید محمد حسینی‌پور روز جمعه ۲۰ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اعزام ۷۳ مبلغ توسط اداره تبلیغات اسلامی با همکاری حوزه علمیه خواهران، ستاد نهضت پیشرفت بانوان، شبکه و سپاه خبرداد و گفت: این اعزام‌ها در راستای جهاد تبیین انجام می‌شود. جلسات گفت‌وگو محور نیز به صورت اقشاری در خلال جلسات ایام دهه‌فجر با حضور صاحب نظران و فعلان فرهنگی انقلابی توسط مبلغین در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر امور مساجد ستاد دهه‌فجر اسدآباد در ادامه از برگزاری جشن‌های انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری هیئت‌ امنا مساجد خبر داد و گفت: غبارروبی گلزار شهداء و سرکشی به خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این کمیته برای ایام الله دهه‌فجر است.

انتهای پیام
captcha