افتتاح شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در کرمان
کد خبر: 4197218
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

افتتاح شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در کرمان

آیین افتتاحیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر عصر در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد.

افتتاح شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان در آستانه دهه فجر، آیین افتتاحیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر امروز، ۱۱ بهمن‌ماه با حضور مدیرکل ارشاد کرمان، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزرات ارشاد و جمعی از هنرمندان استان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و قدردانی از هنرمندانی که در جشنواره شرکت کردند، گفت: کارهای خوبی از جوانان و بانوان در این جشنواره ارائه شده که شوق‌انگیز است و خلاقیت‌های خوبی در این جشنواره رقم خورد که امیدواریم هر سال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

میثم ثمررخی، مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: جشنواره فجر بزرگترین و کاملترین رویداد هنرهای تجسمی فجر است که در چند سال اخیر یک نگاه خردگرایی و نمایشگاه «تجسم هنر» به آن اضافه شده و با شیوه‌ای جدید برگزار می‌شود.

دبیر هنری نمایشگاه تجسم هنر شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر کرمان با اشاره به برپای نمایشگاه «تجسم هنر» برای ارائه آثار هنرمندان در طول برگزاری جشنواره در موزه‌ هنرهای معاصر صنعتی کرمان، افزود: ۱۳۵ اثر از ۱۵ هنرمند استان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و نمایشگاه تا پایان بهمن‌ماه برقرار و پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیر موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ذیل برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در کرمان، اظهار کرد: برگزاری چهارمین دوره جشنواره شعر «سرو جاویدان»، برگزاری برنامه یاد یاران به یاد استاد «محمدهژبر ابراهیمی»، اجرای طرح پژوهشی «۱:۲۰» به یاد لحظه شهادت سردار سلیمانی و رونمایی از فیلم «هادی رستم بود» از جمله بخش‌های شانزدهمین جشنواره تجسمی فجر در کرمان است.

انتهای پیام
captcha