دوره تربیت‌مربی مهدالرضا(ع) در زنجان درحال برگزاری است
کد خبر: 4197504
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
مدیر روابط عمومی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی:

دوره تربیت‌مربی مهدالرضا(ع) در زنجان درحال برگزاری است

جمال مقیمی گفت: برگزاری دوره تربیت مربی مهدالرضا(ع) با همکاری کانون خدمت رضوی استان زنجان، با حضور ۴۵ مربی از مشهد در شهر زنجان در حال برگزاری است.

جمال مقیمی مدیر روابط‌عمومی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضویجمال مقیمی مدیر روابط‌عمومی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: دوره تربیت مربی مهدالرضا(ع) به درخواست کانون خدمت رضوی استان زنجان توسط مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از روز یک شنبه ۸ بهمن‌ماه آغاز شد و تا روز دوشنبه ۱۶بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره علاوه بر تدریس و آموزش روخوانی قرآن به روش‌های مختلف قصه و بازی، آشنایی با سیره معصومین(ع)، مناسبت‌های ملی و مذهبی، آموزش آیات و روایات موضوعی و همچنین مفاهیم پیش از دبستان هم در این دوره به مربیان قرآنی مهدالرضا(ع) آموزش داده می‌شود. استاد این دوره هم یکی از اساتید مجرب مشهد و مستقر در زنجان است. 

مقیمی افزود: به مربیان شرکت‌کننده در این دوره، ۷ جلد کتاب آموزشی مهدالرضا(ع) و کارت‌های کمک‌آموزشی نیز تقدیم می‌شود که این کتاب‌ها شامل کتاب‌های «گل‌های مهدالرضا(ع) جلد 1 و 2، «قرآن چه دوست خوبیه»، «چه حرف‌های قشنگی»، «امروز چه روزیه؟»، «۱۴معصوم نورانی» و کتاب «چه قدر خوبه بدانم» می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: این دوره ۵۰ ساعت آموزشی را شامل می‌شود که در پایان دوره از مربیان شرکت‌کننده آزمون گرفته می‌شود و به افرادی که نمره قبولی در آزمون را دریافت کنند، گواهینامه تربیت مربی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha