محفل انس با قرآن در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول برگزار شد
کد خبر: 4198025
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

محفل انس با قرآن در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول برگزار شد

محفل انس با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، شب گذشته، ۱۵ بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول برگزار شد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از خوزستان، علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) دزفول شب گذشته، 15 بهمن‌ماه در محفل انس با قرآن در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول که به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، مجاهدت شهدا و سربازان انقلاب را زمینه‌ساز توفیقات گسترده ملت ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه قرآنی دانست و گفت: هر یک از شهدا و مجاهدان انقلابی به اندازه 20 نفر تلاش و خدمت کردند تا انقلاب و کشور به اینجا رسیده است.

این فعال قرآنی به بیان خاطراتی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در دزفول پرداخت و درباره نقش مربیان جلسات قرائت قرآن گفت: مهربانی، خوش‌اخلاقی و روحیه انقلابی این مربیان، زمینه‌ساز جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و فضاهای معنوی بود که این امر باید در تربیت نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

اسفنده همچنین با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عراق اظهار کرد: با هدف هم‌افزایی قرآنی و رشد و ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک، محافل قرآنی با حضور قاریان برتر کشور عراق در دزفول برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، در این محفل، علیرضا اسفنده آیاتی از سوره‌های انعام و انسان را تلاوت کرد و در ادامه فرهی و باقری‌نسب، حافظان نوجوان دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha