برپایی محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 4198198
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

برپایی محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک

رئیس روابط عمومی پدافند هوایی اراک در تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر به برگزاری محفل انس با قرآن ویژه شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد.

برپایی محفل انس با قرآن

مهدی فاطمی‌مقدم، رئیس روابط عمومی پدافند هوایی اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل‌و‌پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح ویژه برنامه‌های این دهه در اراک اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم سالروز نیروی هوایی با حضور پیشکسوتان و کارکنان این یگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری جلسات سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام مرادی را از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام برشمرد و اظهار کرد: برپایی محفل انس با قرآن ویژه شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور قاریان برجسته این مجموعه در روز سه‌شنبه، 17 بهمن برگزار می‌شود.

فاطمی‌مقدم از برگزاری مراسم عید مبارک بعثت و شرکت در مراسم گلباران مزار مطهر شهدا به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد و گفت: برگزاری مراسم‌هایی همچون قرائت زیارت عاشورا، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه برنامه‌های به نورافشانی در شامگاه روز 21 بهمن، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حضور کارکنان این مجموعه در سازمان انتقال خون، برگزاری نشست‌های بصیرتی به مناسبت دهه فجر، برگزاری مسابقات نقاشی با محوریت پیروزی انقلاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیت‌نامه حضرت امام(ره) اشاره کرد.

فاطمی‌مقدم در پایان به برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح به میزبانی مشهد مقدس نیز اشاره کرد و افزود: آقای ناصر خسروبیگی که در مسابقات ارتش جمهوری اسلامی در رشته حفظ 20 جزء رتبه اول را کسب کرده بود در این دوره از مسابقات حضور دارد. همچنین حجت‌الاسلام محمدصادق عبداللهی نیز در رشته تفسیر رتبه سوم مسابقات ارتش را به خود اختصاص داده بود که به مسابقات نیروهای مسلح راه یافته است.

انتهای پیام
captcha