22 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4198229
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
در ایام دهه فجر

22 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری 55 برنامه در بقاع متبرکه همدان در دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با این ایام فرخنده 22 محفل انس  با قرآن در سطح بقاع متبرکه و مساجد همدان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدانحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر ده‌ها برنامه مختلف در سطح بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

وی از برگزاری 55 برنامه در بقاع متبرکه همدان خبر داد و افزود: همزمان با دهه فجر 22 محفل انس با قرآن در سطح بقاع متبرکه و مساجد همدان برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ویزیت رایگان بیماران نیازمند استان همدان در بقاع متبرکه  خبر داد و افزود: ویزیت رایگان توسط پزشکان همکاری کنننده با اوقاف با عنوان مانور سلامت  اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم گفت: این طرح که با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی در 12 هر ماه انجام می‌شود که 12 بهمن‌ماه با توزیع 300 بسته حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده استان انجام شد.

حسینی همچنین به اعزام مبلغان به بقاع متبرکه در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب اشاره کرد و افزود: این مبلغان نیز با هدف برگزاری نماز جماعت، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره و ... در بقاع متبرکه حضور دارند.

وی از برگزاری جشن اقتدار و امید در دو شهر ملایر و همدان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت در امامزاده عبدالله به مدت ده روز که این نمایشگاه شامل ارائه محصولات و دستارودهای افراد سر پرست پرست خانوار در حوزه محصولات تولیدی مختلف است.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان غبارروبی گلزار شهدای آرمیده در جوار امامزادگان، غباروبی بقاع متبرکه و فضاسازی بقاع متناسب با ایام دهه فجر و عید مبعث را از برنامه‌های دیگر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نیات واقف بیش از یک هزار و 400 مورد اطعام دهی در استان را نیز در این ایام داریم.

وی از برگزاری جشن 22 بهمن در بقاع متبرکه با برنامه‌های متنوع و نور افشانی خبر داد و گفت: با توجه به ایام دهه فجر و عید مبعث جشن‌های با شکوهی دربقاع متبرکه در این ایام برگزار می‌شود. در سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) نیز  برنامه برنامه سوگواری در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha