دوره تربیت مربی قرآن در لردگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4198906
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

دوره تربیت مربی قرآن در لردگان برگزار می‌شود

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در دوره تربیت مربی قرآن کریم در رشته‌های ترتیل، تجوید مقدماتی و پیشرفته و روخوانی و روانخوانی فراخوان داد.

تربیت مربی قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در یک دوره تربیت مربی قرآن کریم در رشته‌های «ترتیل»، «تجوید مقدماتی و پیشرفته» و «روخوانی و روانخوانی» دعوت به عمل آورد.

این دوره تربیت مربی قرآن به‌صورت حضوری برای بانوان و آقایان با تدریس حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی موسوی علوی در لردگان برگزار خواهد شد.

موسوی علوی، قاری، استاد و داور بین‌المللی قرآن، مدیرگروه هم‌خوانی بصیرت و مبلغ قرآنی ملی و بین‌المللی است که در کشورهایی چون بوسنی، تاجیکستان، سوریه و لبنان به امر تبلیغ پرداخته است.

 ارائه مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی از مزایای دوره تربیت مربی قرآن کریم اعلام شده است.

 علاقه‌مندان برای ثبت‌نام حضوری می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان مراجعه کنند. همچنین امکان ثبت‌نام مجازی از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/DSBn5bHB فراهم شده است.

افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۲۸۱۹۲۳۰۹ تماس حاصل کنند؛ زمان برگزاری دوره هفته پایانی بهمن‌ماه اعلام شده است.

دوره تربیت مربی قرآن

انتهای پیام
captcha