پیام تبریک استاندار لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج)
کد خبر: 4201656
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

پیام تبریک استاندار لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج)

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی(عج) در ظلمت تاریخ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جباران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

در نیمه شعبان، زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه‌زاری پرطراوت را، دریافت می‌کند. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی‌ خودسازی و تکامل خواهد بود.

سالروز ولادت باسعادت و فرخنده امید دل‌ها، پیام‌آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان بوده و امیدی است که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است.

نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به‌عنوان روز سربازان گمنام، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) است که مدال افتخار گمنامی امام عصر را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، آرامش و امنیت را به ملت شریف ایران مردم هدیه می‌دهند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) به شیعیان مخلص لرستانی، این روز عزیز را خدمت همه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات و حراست کل استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک حضرتش را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha