بسترهای حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود
کد خبر: 4202541
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

بسترهای حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود

وهاب عباسفام گفت: بسترهای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید در فرصتی که باقی مانده است فراهم شود.

وهاب عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژوهاب عباسفام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات قرار گرفته‌ایم، گفت: در فرصت اندکی که باقی مانده است، باید به جهاد تبیین روی بیاوریم و بسترهای مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه انتخابات به عنوان یک رویداد مهم در تعیین سرنوشت کشور محسوب می‌شود، گفت: گرچه افراد منتخب نماینده حوزه انتخابیه خود هستند ولی به واسطه تصمیمات ملی که اتخاذ می‌کنند و با توجه به اینکه در منطقه و عرصه بین‌الملل نیز شناخته شده‌ هستند پس نماینده همه ملت محسوب می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ ضمن ابراز خشنودی از اینکه اقشار مختلف مردم نسبت به اهمیت این رویداد واقف هستند، ادامه داد: اما با این همه لازم است در این راستا روشنگری و جهاد تبیین صورت گیرد تا افراد به صورت آگاهانه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

عباسفام با تاکید بر اینکه باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای دانش آموزان و جوانان بسترهای حضور حداکثری را در این عرصه هرچه بیشتر فراهم کرد، گفت: برپایی جشن تکلیف سیاسی برای دانش‌آموزان رای اولی یکی از ابتکارات ارزشمندی است که تاثیر فراوانی در رشد و بلوغ فکری نسل جدید دارد.

وی ضمن اینکه برای انتخاب افراد اصلح و راهیابی افراد متعهد، متدین، شایسته و توانمند به مجلس شورای اسلامی ابرازامیدواری کرد، گفت: برای اینکه ایران آباد و روبه پیشرفت داشته باشیم هر یک از ما در چنین روزهایی با احساس مسئولیت مضاعف در عرصه حاضر شویم.

انتهای پیام
captcha