حضور حداکثری در انتخابات برکات فراوانی دارد
کد خبر: 4202641
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

حضور حداکثری در انتخابات برکات فراوانی دارد

حجت‌الاسلام حامد زکی گفت: حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات به طور قطع برکات زیادی دارد.

حجت‌الاسلام حامد زکی، مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در نشست بصیرتی که با حضور کارکنان در ارومیه برگزار شد، گفت: جهاد تبیین برای جلب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های و انتخابات رای ضروری است، پس این مهم باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه حضور گسترده در این رویداد مهم برکات زیادی را در بردارد.

وی ادامه داد: از نخبگان، مبلغان دینی، قشر فرهنگی و دانشگاهی انتظار می‌رود بار سنگین جهاد تبیین را به دوش بکشند و مردم را درباره چرایی شرکت در انتخابات مجلس متقاعد کنند چراکه رای دادن به معنای واقعی کلمه حق مردم است نباید این حق زائل شود.

مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  حضور حدأکثری در این رویداد سیاسی و اجتماعی به طور قطع آثار و برکات فراوانی برای ملت، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در بر دارد و باید مردم را نسبت به پیامدهای مثبت و سازنده حضورشان آگاه و هوشیار کرد.

حجت‌الاسلام زکی بیان معیارهای کاندیداهای اصلح از نگاه قرآن، اهل بیت(ع) و امامین انقلاب را ضروری دانست و ادامه داد: باید در چارچوب موازین دینی معیارهای انتخاب اصلح برای اقشار مختلف مردم بیان شود، همچنین به سوالات و شبهات آحاد جامعه به ویژه نسل جوان پاسخ منطقی و صحیح داد.

وی اهتمام برای پاسخ دادن به سؤالات و شبهاتی در میان مردم رایج شده است را بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: از سؤالات درباره انتخابات گرفته، تا درباره نظام اسلامی باید پاسخ داد تا آحاد مردم با اشتیاق پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و در آراء خود واقعیت‌ها را مورد توجه قرار دهند.

مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در استان همانند سایر انتخابات‌هایی که در سال‌های گذشته برگزار شد، حماسه باشکوهی را نیز امسال خلق خواهند کرد، گفت: از فرصت باقی مانده برای روشنگری باید حداکثر استفاده را به عمل آورد تا منافقین، معاندین و مخالفان نظام جمهوری اسلامی نتوانند از راه تبلیغات سوء مردم را از حق مسلم‌شان محروم کنند.

انتهای پیام
captcha