عزت انقلاب اسلامی در گروی حضور مردمی است
کد خبر: 4202976
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

عزت انقلاب اسلامی در گروی حضور مردمی است

حجت‌الاسلام گرزین اقتدار و عزت انقلاب اسلامی را حضور و پشتوانه مردمی برشمرد و گفت: حضور گسترده مردم در میدان انتخابات فراتر از حد تصور دشمنان بود و این نشان‌دهنده برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، امروز، 11 اسفندماه در ستاد خبری انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: میزان مشارکت و حضور پرشور مردم فراتر از تصور دشمنان بود و امروز یوم‌الله انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه میزان نهایی مشارکت ممکن است عدد بالایی نباشد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در میدان اتخابات فراتر از حد تصور دشمنان بوده و این نشان‌دهنده برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه دشمن با ترفندها و نقشه‌های مختلف از طریق هجمه‌های سنگین اقتصادی، فکری، فرهنگی و عقیدتی سعی کرد تا در مردم ناامیدی ایجاد کند و مانع حضور آنان در پای صندوق‌های رأی شوند، افزود: دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود باز هم نتوانست جلوی حضور مردم را در عرصه انتخابات بگیرد.

وی اقتدار و عزت انقلاب اسلامی را حضور و پشتوانه مردمی برشمرد و افزود: برای تحقق این حماسه و افتخار ارکان و نهادهای مختلف حاکمیتی و مردمی زحمات زیادی کشیدند، ما تمام ابزارهای رشد و پیشرفت را داشتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تأکید بر اینکه دشمن با ابزار رسانه درصدد ضعیف نشان دادن نقاط قوت‌ کشور است، تصریح کرد: باید با جهاد تبیین به مقابله با دشمن بپردازیم و برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت، اقدامات خوب دولت در حوزه‌های مختلف به تصویر کشیده شده است و گامی مؤثر در جهاد تبیین بود.

حجت‌الاسلام گرزین فتح قله‌های اقتصادی و اجتماعی مولفه‌ای مهم خواند و گفت: روند سریع تغییرات و رشد اقتصادی و اجتماعی را باید به موقع به مردم منتقل شود تا سبب امیدآفرینی در جامعه شود.

انتهای پیام
captcha