تأمین ۴۰ سری جهیزیه در خراسان رضوی از سوی بنیاد کرامت رضوی
کد خبر: 4203866
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

تأمین ۴۰ سری جهیزیه در خراسان رضوی از سوی بنیاد کرامت رضوی

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: در کل کشور ۴۰۰ سری جهیزیه در پویش «تأمین جهیزیه» توسط بنیاد کرامت رضوی تأمین شده که ۴۰ سری مربوط به خراسان رضوی است.

40 سری جهیزیهفاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در جریان مراسم توزیع جهیزیه برای 40 زوج احسان‌جو در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: در پویش «تأمین جهیزیه» استان برای 40 زوج احسان‌جو، یک‌سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یک تخته فرش سه در چهار فراهم شده و این طرح در سراسر کشور نیز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در کل کشور 400 سری جهیزیه توزیع شده که 40 سری مربوط به خراسان رضوی است تصریح کرد: تحویل این سری جهیزیه‌ها به کمک کانون‌های خادمیاری خانواده و بانوان آستان قدس رضوی انجام و 50 میلیون تومان هزینه هر سری جهیزیه شده است.

دژبرد با اشاره به اینکه زوجین احسان‌جو از مخاطبان مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی هستند، تصریح کرد: در روز مبعث پیامبر(ص) نیز برنامه گلریزانی با عنوان «پویش تأمین جهیزیه» برگزار کردیم که در این برنامه خیران استان هم حضور داشتند.

فاطمه، از افراد احسان‌جو در این برنامه نیز در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم و خدا را شاکرم که به این صورت می‌توانیم زندگی مشترکمان را به‌زودی آغاز کنیم، چرا که در حال حاضر شرایط خرید این وسایل را نداشتیم و مجبور بودیم مدت زیادی را صبر کنیم که خوشبختانه این مشکل برای ما رفع شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در پرتو رحمت و برکت امام رضا(ع)، زندگی مشترک خوبی در کنار همسرم داشته باشم.

مریم نیز از دیگر افراد احسان‌جو است و در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: خرید این وسایل توسط من و همسرم شرایط سختی را برایمان ایجاد می‌کرد و اکنون خوشحالم که توسط عده‌ای نیکوکار می‌توانیم زندگی مشترکمان را آغاز کنیم.

وی افزود: خیرانی که می‌توانند چنین کمک‌هایی را به زوجین احسان‌جو داشته باشند قطعاً برکتش را چند برابر در زندگی‌شان خواهند دید و دعای خیر آنها در زندگی‌شان جاری خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha