فراهم‌سازی اسکان زائران و مسافران در مدارس و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بجستان
کد خبر: 4205460
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

فراهم‌سازی اسکان زائران و مسافران در مدارس و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بجستان

فرماندار بجستان با اشاره به این که این شهرستان از مسیرهای اصلی استان است و حدود 30 درصد از ترددهای جاده‌ای استان از شهرستان بجستان عبور می‌کنند، گفت: شرایط اسکان زائران و مسافران عبوری در مدارس و 4 اقامتگاه بوم‌گردی این شهرستان آماده خدمت به زائران و مسافران در ایام نوروز است.

اقامتگاه‌های بوم‌گردیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حسن حیدری، رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان با بیان این مطلب اظهار کرد: بجستان در مسیر عبور مسافران تهران و زائران مشهد قرار دارد و یکی از شهرستان‌های با تردد بالا در استان خراسان رضوی است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان ادامه داد: در این شهرستان ستاد اسکان به صورت شبانه‌روزی فعال و تمامی مدارس شهر بجستان آماده میزبانی از زائران و مسافران در ایام نوروز هستند، ضمن اینکه با توجه به ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم برای آنها اندیشیده شده است.

وی گفت: علاوه بر آمادگی مدارس این شهرستان نیز 4 اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای فخرآباد، مزار و جزین آماده پذیرش زائران و گردشگران است و ارائه خدمات مختلف از جمله  نانوایی‌ها، خدمات خودرویی و دیگر خدمات مورد نیاز زائران و مسافران در قالب شیفت‌بندی مشخص برنامه‌ریزی شده تا زائران و مسافران عبوری از این شهرستان با کمبودی مواجه نشوند.

فرماندار بجستان اظهار کرد: در مسیر بجستان به طرف مشهد پنج ایستگاه و مجتمع بین راهی و در مسیر برگشت نیز 6 ایستگاه برای میزبانی از زائران مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی و مردم بسیج شده‌اند تا زائران و مسافران در مسیر جاده‌های این شهرستان با هیچ کمبودی مواجه نشوند و در کمال صحت و سلامت از این شهرستان عبور کنند.

شهرستان بجستان در فاصله ۳۰۰ کیلومتری مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha