آغاز پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام
کد خبر: 4207254
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

آغاز پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام

در آیینی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و مدیرکل کمیته امداد ایلام پویش «خانه دوست کجاست» برای اطعام مددجویان و نیازمندان استان آغاز شد.

آغاز پویش «خانه دوست کجاست»به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خبر داد و گفت: در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر این طرح در استان اجرا می‌شود.
 
سردار شاکرمی با بیان اینکه در این طرح مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: در ضیافت افطاری امشب ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله هستند.
 
وی با بیان اینکه خدمت به مددجویان و نیازمندان را برای خود افتخار می‌دانیم، تصریح کرد: همراهی و در کنار مردم بودن یکی از افتخار بزرگ مجموعه سپاه است و توزیع این تعداد غذای گرم در بین مددجویان کوچکترین خدمت به نیازمندان است.
 
شاکرمی با اشاره به اینکه این خدمات همچنان ادامه دارد، افزود: کمک به ساخت مسکن محرومان با انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد یکی دیگر از افتخارات سپاه است.
 
ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این آیین از تدارک بیش از 200 هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان این استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
مرادی پویانی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم از طریق ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و در بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۳۰ هزار سبد معیشتی در بین مددجویان استان نیز در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در همه شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
انتهای پیام
captcha