افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان قرآنی
کد خبر: 4207630
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان قرآنی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه از افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) اتحادیه مؤسسات قرآنی خبر داد.

ندا سادات جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه

ندا سادات جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از افزایش مبنای حقوق بازنشستگی بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) خبر داد و اظهار کرد: همه ساله در فروردین‌ماه، حقوق مستمری بگیران باتوجه به نرخ تورم و شاخص‌های هزینه زندگی جهت جبران افزایش این هزینه‌ها ترمیم می‌گردد و قاعدتاً حق بیمه مذکور افزایش یافته و سپس مصوب می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس در فروردین ۱۴۰۳ حق بیمه ۶ ماهه در سطح ۸، مبلغ ۱۹۵۰۰۰۰ تومان مقرر گردیده یعنی هر ماه ۳۲۵۰۰۰ تومان و مبلغ بازنشستگی آن به شش میلیون و پانصد هزار تومان ارتقا پیدا کرده است.

جمشیدی تصریح کرد: این بیمه اجتماعی، دوسوم مبلغ بیمه را دولت می‌پردازد و تنها یک سوم آن را شخص بیمه شده پرداخت می‌کند همچنین فعلاً دوره ۳ ماهه حذف شده و فقط می‌توان حق بیمه را ۶ یا ۱۲ ماهه صادر کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: از فعالین قرآنی بیمه شده در استان می‌خواهیم تا دهم هر ماه لینک‌های پرداخت حق بیمه را برای بیمه شدگانی که موعد و سر رسید بیمه آنان است، پیامک کنند لذا اگر هر یک از بیمه‌شدگان به هر علت لینک پرداخت را دریافت نکرده‌اند می‌توانند به آیدی @sadatjamshdi در ایتا پیام دهند تا رسیدگی و پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha